Trukkok a kiborulas elkerulesere

2015/04/27. - írta: majumaju

Ma reggel nem egybol az oviba indultunk, hanem elobb a 4 éves védőnői vizsgálatra mentunk. MM mondogatta is hogy nem mentunk, nem mentunk, ami annyit tesz, hogy nem kanyarodtam le az ovi fele es masfele megyunk mint megszokta. Vedono utan tobbszor is mondtam neki, hogy most megyunk az oviba, raadasul nagyjabol azon az utvonalon kozelitettem meg az ovit amit mindig hasznalunk amikor torna utan viszem, de ez sem volt eleg. Az mar csak hab volt a tortan, hogy nem tudtam EGYBOL leparkolni az ovi elott azon a reszen ahol szoktunk, igy tovabb kellett mennem es visszafordulni. Na akkor szakadt el a cernaja, es mar a kocsiban ulve mondogatta, hogy NEM, NEM, illetve foldhoz csapta a sapkajat. Miutan vegre sikerult megallnom, probaltam kikonyorogni a kocsibol, de csak hajtogatta a nem-et. Raadasul a taskambol hetvegen kifogyott a banán meg a kinder tojas, igy kicsit meg voltam love, hogy most rangassam-e ki a gyereket a kocsibol kockaztatva egy foldon fetrengos uvoltest, plussz egy rossz napot neki meg az ovoneniknek, vagy probaljam meg valahogy kizokkenteni. Nyilvan az utobbi lenne a jobb, de hogyan ha nincs nalam kinder tojas vagy banan. Es ekkor bevillant az isteni szikra. A buborek. Ket buborekfujo is volt a taskamban. Amikor megpenditettem neki, hogy van nalam buborek akkor hajlando volt kiszallni, de meg mindig makacskodott. Legalabb a kocsit be tudtam zarni, ugy hogy o a kocsi kereke mellett alldogalt. Aztan elkezdtem neki buborekot fujni. Nagyon jo szello volt, mert egybol magasra vitte a bubikat, igy MM nem erte el oket, plussz az ovi fele sodorta oket a szel, igy kenytelen kelletlen meg tudtunk indulni az oviba befele. Kb ot fujas utan mar nevetve szaladt a buborekok utan es siman bejott velem, illetve gond nelkul at is oltozott. Szoval kocsibol kiszallitashoz a buborekfujas eszmenyi. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majublog.blog.hu/api/trackback/id/tr1007402216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása