Bolyongunk

2014/11/28. - írta: majumaju

Vegre megerkezett az irasos szakvelemeny. Harom hetet kellett ra varni, es meg mindig nincs alairva mindharom szakerto altal, de kertem, hogy elektronikus formaban kuldjek el nekem, mert nem az alairas erdekel, hanem ami benne van. N baratnomtol kaptam egy konyvet Dr. Mate Gabor irta Szetszort Elmek cimmel. Ahogy elkezdtem olvasni a figyelemzavarral elo emberekrol szolo konyvet az az erzes keritett hatalmaba, mintha MM egy nagy sotet erdoben bolyongana egyedul, en meg valahol az erdo szelen toporognek. Probalok behatolni ebbe az erdobe, hogy megmutassam neki a kivezeto utat, vagy legalabbis a tuleleshez szukseges eszkozokre megtanitsam, de nekem is ismeretlen a terep. Eloszor nekem kell megtanulnom az o vilagat, hogy meg tudjam neki mutatni az en (a tobbseg vilagat). 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majublog.blog.hu/api/trackback/id/tr716940615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása